Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

На Запоріжжі за результатами податкового аудиту до бюджетів надійде 111 мільйонів гривень

, опубліковано 19 квітня 2024 о 14:33

З початку року фахівці податкової служби Запорізької області провели 79 документальних та 154 фактичні перевірки. У результаті виявлених порушень донараховано 111 мільйонів гривень. 

Так, за підсумками документальних перевірок до бюджетів нараховано сто мільйонів гривень, у результаті фактичних перевірок – майже 11 мільйонів гривень.

Як зазначив в. о. начальника Головного управління ДПС у Запорізькій області Іван Саранцев, до сплати вже узгоджено 40 мільйонів гривень.

Нагадуємо, на теперішній час діє мораторій на проведення певних перевірочних заходів, зокрема, на документальні перевірки платників єдиного податку першої та другої груп, на документальні перевірки платників податків, податкова адреса яких станом на дату початку можливих бойових дій є територія можливих бойових дій, крім перевірок, що проводяться виключно на звернення платника податків або в разі отримання інформації, що свідчить про порушення податкового законодавства з питань оподаткування доходів, порушення вимог валютного законодавства, у сфері виробництва та реалізації підакцизної продукції, організації та проведення азартних ігор в Україні тощо. Детальна інформація про податкові перевірки під час воєнного стану розміщена за посиланням: https://zp.tax.gov.ua/media-ark/news-ark/753215.html.

Також звертаємо увагу, що представники бізнесу мають можливість повідомити про ймовірні безпідставні контрольно-перевірочні заходи територіальними органами ДПС під час проведення податкових перевірок. Завдяки чат-боту "SKARGA KPR DPS" (https://t.me/skarga_kpr_bot)  скаргу можна надіслати в будь-який день та час доби.

Більше інформації про податкові перевірки читайте у розділі "Онлайн-навчання" вебпорталу ДПС: https://tax.gov.ua/baneryi/onlayn-navchannya/podatkovi-perevirku/.